Som-hi, torna-m’hi!


Ja en son més d’un que troben que ja n’hi ha a bastament, que talment tot és un desbarat, em telefonen o fan de veurem per sacsejar el meu enteniment i provar de fer-me reaccionar davant el que troben injust. Un desbarat que afegit al panorama general, de dimensions universals, aconsella, si bé de sempre, prendrer-ho amb calma, alegria i esportivitat, no sempre resulta tan senzill de fer endavant i massa sovint a mi particularment m’enfonsa i em recull en l’ostracisme.

Vagin, com sempre, les meves disculpes per endavant. Disculpes que més d’un, en un estat ja universal, en veure calamitats, de mirar cap a altre costat, podria prendre com a signe de vanitat o pitjor encara de prepotència. Vagi per endavant el meu agraïment i enteneu que em sàpiga greu haver de traslladar-vos qualsevol llàmpeg d’agonia.

He arribat a una situació, i n’accepto la responsabilitat, d’haver de sol·licitar auxili, ajut, ja que em sent del tot, impotent, tot sol per sortir-me’n.

He de fer front a haver d’entrar a presó imminentment i no sortir en un grapat considerable d’anys per la qual cosa m’he decidit amb aquest escrit demanar ajuda si us sembla tan injust com a mi.

Per impagament de pensions i el que anomenaren abandonament de família a més d’haver-me de fer càrrec d’un deute adquirit vaig complir ara ja fa més de quatre anys una condemna d’un any i deu dies de presó, per a més de rebel·lia reincident en els fets. Ara en qualsevol moment em requeriran per a complir altre any més de presó per una sentència ja ferma en la qual se'm castiga per no haver pogut pagar mentre complia presó i en el dia que vaig tenir judici tenir tres treballs i considerar que seguia sense voler pagar la pensió alimentícia. Aquesta sentència que ara provoca la meva sol·licitud d’auxili ha estat recorreguda, afortunadament, en tres ocasions; la primera desestimada, ja que l’argumentació sols recollia el fet que els tres treballs havien estat aportats a la causa com a testimonis de què a partir dels contractes poder fer efectiva la quantitat assignada per a satisfer la pensió alimentícia dels meus fills, el segon recurs ja aportà dos anys de de pagament, també desestimat, el tercer i segons els meus càlculs i coneixement a no ser que encara es pogués recórrer a altres instàncies com per exemple el tribunal d’Estrasburg, ja n’aporta quatre d’anys satisfent l’import. A hores d’ara si duc bé els contes, cosa que començ a dubtar per mor de l’estat d’estupefacció que m’omple, ja van sis mesos sense poder-ho fer i tres també de no poder pagar atraços.

Afortunadamet a la causa ja oberta per aquesta nova situació tenc la fortuna de poder tenir al costat advocada que voluntàriament ara fa dos mesos em dona suport per a afrontar-la. Si bé el que em farà entrar a presó si no hi ha novetats quant al recurs de suspensió de condemna, és la causa ja ferma que per mor dels darrers impagaments, poden desestimar el darrer recurs que fis avui en dia em manté en llibertat.

Així que benvingudes suggerències i aportacions encaminades a aclarir una mica, si fos, la situació. Jo personalment faig contes plantejar dos projectes en els quals no estaria de més la vostra col·laboració. Un va de música i l’altre de signatures.

Quant a les signatures es tractaria de recollir firmes sol·licitant a on pertoqui quelcom així com que no ens sembla just que l’Agustí torni a entrar a la presó, hi ha alternatives. Així que afini quina podria ser la demanda concreta i a qui adreçar-la la podreu trobar per a descarregar a la xarxa amb les indicacions per a fer-les efectives. Tot per tal de provar de despertar altra sensibilitat i aconseguir alleugerir una situació que al meu entendre no beneficia a cap de les parts.

L’altre projecte que us propòs és el que em te ocupat a hores d’ara, paral·lelament a aquest patiment sobreviscut durant aquests darrers dotze anys, que en gran part es la causa de no haver perdut el cap, ja que m’ha mantingut en un reciclatge personal, davant la impossibilitat d’aconseguir un treball convencional, a bastament, satisfactori.

Es tracta de provar d’engegar un projecte d’enregistrament musical. En aquest meu cas no es tracta d’un crowdfunding convencional. La idea comença per tal d’ampliar el meu repertori cançonístic amb la intenció de poder treballar altre públic que el que he conreat més, com es l’infantil. Anar treballant temes per a configurar un repertori que pogués interpretar sol a la guitarra i a l'hora provar de enregistrar-los amb arranjaments senzills, tal volta contant amb la col·laboració de tots aquells músics amb qui he col·laborat al llarg dels anys

El llistat que us faig a mans el vaig elaborar amb la intenció d'efectivament enregistrar-ho en format doble cd, els quals si bé tractats musicalment amb el mateix criteri un fos adreçat a públic, podríem dir, adult, i l'altre amb temes mes de caràcter infantil o familiar per dir-ho de qualque manera. Al cap i a la fi un treball per a donar a conèixer a on som musicalment en aquest moment. Sense renunciar a la imatge nostàlgica de qui segueixo essent.

Els temes que en principi he escollit per anar destriant són els següents:

cd 1; Bon Dia, Father and Son, La cançó del lladre, L’avi mariner, Auca per a Laura Desnos, Cric, Crac, Cric, ciurons, L’home dibuixat, La Banda, When You're Smiling, The shadow of your smile, Smile, O pato!, Aigues de març, Mr Sadman, Puff el Drac Màgic, Over The Rainbow. Plou, What A Wonderful World, Winter wonder land (Hivern meravellós), Have Yourself a Merry Little Christmas, The Christmas Song, Cançó de bressol per a una princesa negra, En sa ma a n'és cor

cd 2; When you wish upon a star, Ràdio Capvespre, La Meteque, Cansei de esperar, You've got a friend, Blue Bossa, Flor de Lis, Fly Me To The Moon, Sense Paraules, Andreu, Misty, Per Sant Joan, Amor de boja joventud, Saps, Aquesta meravella, Tren huracan, Nada (Res), Uno, Sonhos, Contigo En La Distancia, Esperaré, Debí llorar, You Are Too Beautiful, Vine, Perque vull

Els esdeveniments es precipiten i malauradament el temps en aquesta ocasió i en la meva circumstància sembla que torni a proposar-me un parèntesi que personalment preferiria no haver de patir.

I en què podem col·laborar:

A qui vingui de gust col·laborar en l’enregistrament de qualsevol d’aquests temes que propòs o bé en pugui proposar altres (els temes no són definitius) que m’ho faci saber, músics, intèrprets; als estudis i productores segresteu-me (es un dir, la manca de recursos em dificulta la mobilitat) i enregistrem les veus quan avanç millor doncs en estar tancat altra cosa es podrà fer, escriptors, dibuixants, dissenyadors, fotògrafs, vídeo documentalistes, estaria bé anar documentant i presentant el treball, mostreu l’interès en què es pugui produir aquest projecte, posem en funcionament l’entusiasme i recuperem la confiança.

Abraçades i fins sempre
 
Me'n coman a Sant Rescat